verze pro tisk

Na konference je tady hotel Jurys Inn

3. duben 2016

Odpověď na jakýkoliv dotaz do dvou hodin? Technicky perfektně zajištěné prostory? Fakturace bez účtování skrytých poplatků? Ideální poloha uprostřed hlavního města? Široký servis během pořádání meetingů všech typů a ještě mnohem více nabízí hotel Jurys Inn v Praze. Tady máte jistotu, že vaše akce dopadne na jedničku.

Stylový, čtyřhvězdičkový hotel Jurys Inn je jako stvoření k realizaci vašeho firemního či soukromého setkání. Nachází se na okraji historického centra Prahy přímo u stanice metra Florenc a u stejnojmenné tramvajové zastávky; Hlavní i Masarykovo nádraží od něj stojí jenom pár stovek metrů daleko.

Z pražského Letiště Václava Havla se hosté do hotelu dostanou veřejnou dopravou během 45 minut, využít ovšem mohou též pohodlného hotelového taxi servisu. Vzhledem k tomu, že blízko vede magistrála, lze sem snadno přijet i osobním vozem. Parkování je zajištěno v hlídaných garážích.

Riverdance a Hibernia se představují

Hledáte-li kvalitní konferenční prostory v Praze, rozhodně se obraťte na hotel Jurys Inn. Tým jeho specialistů pro pořádání meetingů vám nabídne příhodnou místnost a poskytne dokonalý servis. Hlavní konferenční sál Riverdance s plochou 92 metrů čtverečních pojme až 100 osob, při školním uspořádání 60 osob.

Druhá, menší konferenční místnost Hibernia je koncipována pro 60 účastníků akce při divadelním uspořádání, ke stolu ve tvaru „U“ se jich tu usadí plná dvacítka. Oba sály lze spojit do jednoho velkorysého prostoru s maximální kapacitou 160 osob. Sedmička dalších místností, upravených z hotelových pokojů, slouží k jednání malých skupin v počtu do 16 členů.

Tucet pravidel pro dokonalé akce

Naprostou samozřejmostí je kompletní technická výbava hotelu Jurys Inn. Konferenční místnosti jsou plně klimatizované, disponují vestavěným zvukovým systémem a rychlou, spolehlivou sítí Wi-Fi zdarma. Jejich vybavení zahrnuje flipchart, data projektor, plátno a další potřebné audiovizuální zařízení.

Bonusem hotelu Jurys Inn, zajišťující úspěšnou organizaci školení, firemní prezentace, večírku či konference, je tým meetingových specialistů. Během přípravy akce od A do Z dodržuje 12 zásad, zajišťujících vaši absolutní spokojenost. K těmto pravidlům patří například detailní rozpis položek události 72 hodin před začátkem konání nebo možnost využití nejlepšího dostupného pokoje.

[Nahoru ↑]


Vložit komentář

Napsat komentář
Jméno:
E-mail:

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval!